Johnny Panic
and the bible of dreams
onsdag 3 augusti 2011
monotont och enformigt
1. 04:40 - Det känns som om jag ligger här tillräckligt länge
så kommer alla mina lemmar trilla av
och sedan hitta tillbaka till den person de egentligen tillhör

2. Som om jag ligger förlamad i ett totalt fungerande medium
att vara inkapabel trots förutsättningar är det värsta av allt
när orkelösheten får en att inse att man inte förtjänar en kropp

3. Och som jag altid skriver finns det inga ben stadiga nog
jag tänker att det är så lustigt hur det gör ont på alla ställen
där mina vänner finner helt andra saker än smärta

4. Jag tänker -
"Hur ska jag klara av att ha en annan person här,
när jag själv inte får plats i min egen kropp"

5. Som om det spelar någon roll att jag inte minns hur det känns
som om det spelar någon roll att jag är ett svart hål
0 Comments:

Skicka en kommentar